Inget vatten, inget liv



 Kan tidigast börja leva igen om en månad, och det är bara om jag har tur. ;0 men det är bara för att det är så mycket att göra nu. Det kommer att bli bra ändå.


Jag är sååå trött så jag bara vill somna men det går ju tyvärr inte. Och inte nog med det, när alla andra får helg så har vi ju öppet hus i skolan. (på lördag) Ska dansa line-dance, jag som inte har någon taktkänsla ens!  Så ni som inte kommer och tittar missar verkligen något.Vi är komp. lediga måndag, men det känns ändå. Jag har andra planer för helgen. 

Jag hatar det här! Det är det värsta som finns!!  Vill bara soooova!

, om jag kanske ska göra bort att typ gå ut och gå eller något annat och sedan plugga typ resten av kvällen. Jag ska inte sitta här och ödsla en massa av min dyrbara tid, som aldrig någonsin kommer att komma igen!

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback