Styr upp grejer!

Sitter och försöker få ordning på min mobil. Jag kopierade alla bilder för någon vecka sedan, eller snarare "klippte ut" alla bilderna. Men tre dagar senare var minnet fullt igen... Såå. Jag gör om detta igen och ser om jag hittar problemet. 
 
Imorgon ska vi på inflyttningsfest. Blir mycket trevligt. Vi ska faktiskt sova borta utan båda barnen för första gången. Det har aldrig nånsin hänt förr. Så lite pirrigt, nervöst och skönt ska det bli. Kommer garanterat kännas väldigt, väldigt konstigt. 
 
För några dagar sedan... Är inte lätt att få en okej bild på oss alla! haha
 
 
 
 
Nej, nu ska jag forstätta med mitt projekt och så ska jag göra en ny musiklista i spotify tänkte jag. Äntligen tar jag tag i det! 
 
Har "stängt in" mig i pysselrummet och hör hur de lyssnar på musik och busar ute på inglasningen. Kul nu att det blivit så pass mycket varmare ute så nu kan vi börja vara där ute igen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback