Magsjuka in the house!

Jag jobbar på en årssammanfattning... Jag har inte glömt.  Nu är det ju knappt några som läser längre, men jag tänkte skriva ner det för min egen skull så är det kul att ha kvar. :) Är snart klar med texten, sedan så vill jag ju stoppa in lite bilder också. 
 
Melissa fick magsjuka inatt. :/ Stackaren. Henke stannade hemma från jobbet för att hjälpa till men såklart kräktes hon inte mer. Men vi fick mycket gjort istället. :) Får väl se...Förra året så kräktes hon ju just bara nätter. Så vi ropar inte hej än... Men sötnosen är så mån om andra. Vi pratade om att åka slalom som hon så gärna vill. Och så säger hon "men inte när jag är sjuk.För jag vill inte att andra ska bli sjuka". Älskade underbara unge! Hon har haft magsjuka nu varje år sedan hon började förskolan just i januari.
 
Vi har ju hunnit göra mycket under jullovet. Bland annat varit i Storforsen och även en sväng till Ishotellet med A-M och Yaqub. Underbart fina dagar tillsammans med dem. Varning för bildbomb!
 
 
 
 
De är så fina ihop! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På väg till ishotellet stannade vi och kollade till Connys renar. :)
 
Lite bilder från andra dagar under jullovet...
 
 
'
 
 
 
 
Denna bild togs igår. Gladskiten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken osis ni har magsjuka urk stackars liten. Jätte fina bilder på er alla.

2016-01-16 @ 08:54:06
Postat av: Anna

Kul med bilder :) hoppas hon kryar på sig snabbt <3

Svar: tack. inatt kräktes hon inte så kanske är det över nu :)
Sara

2016-01-16 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback