En skön & ledig dag!

 
 
 
Vårt älskade charmtroll i mormors väninnas stickade poncho. <3 (Och isolering i bakgrunden haha).
 
Idag har jag varit ledig och det har nog aldrig varit så skönt som just idag. Har varit en hektisk helg på jobbet. Har idag hunnit grundmålat klart på utbyggnaden. Och dörren är på plats. Nu börjar man ju se lite resultat på utsidan. Mycket som återstår på insidan dock. :) Nu har dock Henke blivit förkyld. Jag hoppas Melissa får snarast eller att hon inte får någon alls, då vi snart åker till Sthlm. Vill inte behöva ställa in igen som vi blev tvingade till i våras... 
 
Nä, jag ska lägga mig och läsa Mama tidningen jag fick i brevlådan idag.  :) Hoppas ni haft en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullungen mormors puss på dig gumman vad fin hon är i sin virkade poncho.Och lika glad och positiv varje dag hon slår upp sina blå ögon.

2014-09-10 @ 05:17:42
Postat av: Anonym

Håller tummar för en frisk resa till storstan. Blir sugen på att fota höstbilder när jag ser dina fina bilder på lilltjejen!

Svar: <3
Sara

2014-09-13 @ 14:24:36
Postat av: Emma

Så fin poncho!!! Och tjej med:)

2014-10-22 @ 00:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback