Vackeröga!

 
 
Vår ledighet har inte alls blivit som vi tänkt oss, då det varit mycket sjukdomar på ett eller annat sätt... Men nu verkar alla må bra och vi njuter. Lillan somnade precis i spjälsängen och jag tänkte visa er dessa foton från idag. Kom på att det var så länge sedan jag fotade med systemkameran och lillan var så villig och sugen på att bli fotad, det var kul! Hoppas hon är lika intresserad till våren så vi kan fota massa ute. :)
 
Nu ska jag kolla efter lite partyliteljus. Blev så himla sugen på lite mer vårdofter. :) Sista beställningen innan hösten. :)
 
Idag får vi nog upp  vår nya postlåda som Henke fick som "bonuspresent" när han fyllde 30. Kul! :D Även en ny förvaringshylla till Melissas rum :) Hoppas det blir bättre än som det är nu  iaf!
 
Nu i dagarna är det mycket mys som väntar.  Igår var vi alla tre och myste med Aylin. Sååå liten! Fina lilla barn! Idag var jag på en "pluggpaus" hos Anna och fick mig lite mumsigt te och kaka! Ikväll ska jag förbi Linnea L och kika på deras nya hus. Och imorgon är det inbokat en fikadejt med tjejerna på stan. :D  Kulkul!
 
Och Melissa som har ätit dålig en period nu har äntligen fått tillbaka aptiten. Så skönt! Hon överraskade oss även med att sova hela nätter i sin säng 3 nätter i rad. Men sen vände det lika snabbt tillbaka till hennes vanliga rutiner. Men vi glädjer oss i att vi fick 3 nätter och vi tackar och bockar för dem. :)
 
Vad ska jag göra nu då? Borde fortfarande städa lite här i gästrummet... Ska nog börja liiiite smått nu iaf! Ska ta före och efter bilder och visa er så ni förstår kaoset. ;)
 
Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina bilder på gull ungen .

2014-03-21 @ 05:41:55
Postat av: farmor

Kan farmor få en kopia på den nedre bilden? Ser precis ut som mitt älskade barnbarn ;-)

2014-03-21 @ 09:38:18
Postat av: Karin

Men lilla gullebarn!! ser fram emot före- och efterbilder ;)

Postat av: anna

Vårfotografering ser vi fram emot! Riktigt hålitändernasöt sista bilden! puss <3

2014-03-21 @ 21:07:59
Postat av: Anonym

Fin fina bilder på sötungen.

2014-03-25 @ 06:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback