Sjukstuga & 30 års fest

Vi har haft mycket sjukstuga senaste tiden. Denna gång var Melissa bara frisk i 1.5 vecka... Förkylning igen! Suck. Men nu är hon frisk igen. Jag hoppas jag och H klarar oss och att Melissa får vara frisk resten av månaden iaf. Vi är ju lediga nu så förhoppningen är ju att hon borde få vara frisk när hon inte är på förskolan. Annars har H börjat "små" renovera köket. Vi behåller köksinredningen och kommer kakla om, byta diskho, diskbänkar och lägga nytt golv. Som jag längtar till det är klart!!
Imorgon kommer Emma (var sjukt länge sedan vi sågs... Tror det var dec sist? Eller?)
Sedan ska Henke få sitt efterlängtade lan och jag får se vad jag å lillan ska hitta på. För er som inte vet det så hade jag ju hittat på en överraskningsfest (30årsfest) i lördags. H trodde att han skulle lana med grabbsen. Tji fick han! Han fick börja med att åka och köra helikopter. Jag åkte även med och det var grymt coolt. :)
 
Arnemarks huset och gården som H har vuxit upp i. :)
 
 
Och vårt hus. Henke bara "ojojoj nu får jag ångest, vi måste byta altantaket" haha :)
 
Assi... (Kappa)
 
 
Det är så sjukt hur snabbt det går att flyga alltså. Vi var i Arnemark och typ några sekunder senare såg vi helt plötsligt Öjebyn. haha Vi flög i 20-25 minuter och hann till Arnemark, vi landade nästan där också, så det tog ju några minuter där... Sedan till Djupviken och sedan till långnäs (där vi även startade). :
 
Sedan åkte vi till Böles byagård där många av hans kompisar stod och gömde en badtunna som bästa Thomme gjort. Det tog ett bra tag innan han förstod det var hans. :)) Väl där så grillade vi hamburgare, dansade, åt tårta, lekte lekar och hade det riktigt trevligt. De flesta grabbarna kramade om mig och tackade för ett grymt jobb med anordningen av dagen. Det kändes som ett grymt bra kvitto för allt jobb jag lagt ned på att ordna en grym dag och kväll till min make. Tack till alla som gjorde detta möjligt! :)
Nu myser jag framför tv:n och tror jag ska skriva brev till min fantastiska vän. Eller om jag ska ringa mina tjejer här och ta en promenad... Men klockan börjar bli mycket så det blir nog tv:n så hoppas jag på promenad någon kväll till helgen. :) Vad säger ni (om ni hinner läser detta innan) :) ?
Soffan och Tv:n nu då. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt att få lite nytt i köket.Henke är så duktig att fixa fint kul att Henke gillade sina presenter.Synd att lillan blev sjuk får hoppas att hon får vara frisk ett bra tag nu.Vilken utsikt från åvan.

2014-03-07 @ 06:32:57
Postat av: Karin

Kul med nytt kök :) Vad himla kul att Henkes dag blev lyckad! :) häftigt att flyga :D Och du är ju grym som fixade allt!

Svar: Tack. :) Ja det var en grym upplevelse. :) Jag var riktigt rädd när H flög däremot. :D
Sara

Postat av: Henrik

Hon gjorde ett suveränt jobb frugan min.

Glömde sägas var att även jag fick flyga helikoptern och då var Sara rädd! :D


Svar: <3
Sara

2014-03-07 @ 18:37:41
Postat av: Erika

Superbra jobbat av dig med fix inför festen och vad roligt att det blev så lyckat!!! :D kramar

Svar: Tack :) Kram
Sara

2014-03-07 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback