Mot nya äventyr

 
 
Passar på att skriva några i några sekunder medan Melissa är i vardagsrummet och leker med en hink som hon bär runt på. :) Sötnosen! Snart ska vi packa in oss i bilen och köra mot Umeå för att hälsa på Ella och Elwin och deras föräldrar. :) Iaf mammorna. ;) Ska bli spännande hur det kommer gå att köra själv med Melissa ända dit. Vi har ju kört till Melissas farmor själva och då blev sista biten rätt jobbig för lilla fröken Alakangas. Jag hoppas hon kommer sova största sträckan. Sedan har jag med lite smörgåsrån som jag hoppas hon ska bli något sånär nöjd med när hon vaknar. ;) 
 
Ska börja packa in i bilen nu och kanske får ta med någon superleksak som hon kan roa sig med också. :) 
 
Nä, du måste jag packa lite! :D
 
Puss å hej på er!
 
PS. Det är helt fantastiskt att få vara ledig så här "och göra ingenting". :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fantastiskt fin bild på sötaste Melissa!! <3 wiiiie snart är ni är, oooh så kul!!! :D

Postat av: Anonym

Vilken bra bild på lillan.Hoppas att resan går bra för er båda och kör försiktigt hem.

2014-03-13 @ 07:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback