Trött i huvudet

Hihi, vår busunge! <3
 
Idag fick jag en ursäkt från chefen och ett bekräftande på min föräldraledighet för mars. Yeeeey! Vi har även haft gruppträff så var riktigt slut i huvudet då jag kom hem. Jag missade även med dagishämtning. Var så säker på att Henke skulle hämta då vi slutade samtidigt och han lämnade imorse... Men så ringer jag när jag var på ica för mitt internet i mobilen fungerade inte, så skulle ringa och be honom kolla. Han bara "Men jag är ju på Willys"... Öhhh, har du hämtat Melissa? -Nää, det skulle ju du göra! Ooops. :P haha Men jag hann precis i tid ändå! :D Småbarnslivet i guess! haha Hela min dag på jobbet har gått snett. Allt har jag fått dubbelgöra... Men så snabbt jag ser Melissa känner jag lugnet. :D 
 
Nu sover hon och Henke iväg en snabbis till  Skomanskälen. Jag ska se ikapp Farmen! :D Älskar Farmen. Det skulle jag ha skrivit i den där listan. ;) Och så kom jag på vad vi också spenderat mest pengar på... Altanen? Eller det kanske jag skrev? Nåja...
 
Till helgen jobbar jag... Och nästa helg med. Mindre kul. Men fredag är jag ledig, och även Henke. Han har tagit ut föräldrapenning så det blir mys. Ev åker vi och badar, eller så blir det Nimbys. Eller varför inte båda delarna?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Hihi så det kan bli, tur du också är mänsklig :D <3
Röstar också för att ni kör båda ;) Och hoppas du har en bättre jobbdag idag. KRam!

Svar: haha ja eller hur :) det blev "bara" Nimbys då vi fick sängen så det tog lite extra tid ;)
Sara

2014-01-16 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback