Klantarsel

Asså sååå klantig jag är! Fick tillbaka min mobil som jag lämnat in pga att framkameran inte fokuserade... :( Fick tillbaka den igår kl 16... Kl 20 går jag till garaget för att hjälpa Henke med skoterpulkan. Jag hade mobilen i fickan... Vad händer? Den ramlar ur och landar rakt i betonggolvet. (!!!) Displayen sprack inte... Men hela telefonen är död och visar prickar... Gah! Nu har vi ju drulleföräskring via hemförsäkringen men ändå! Självrisk blir det ju ändå! Hoppas bara att jag får en ny på en gång och att jag slipper vänta på att få den lagad... IRRITERAD är jag! På mig själv! Men nåja. Ingen idé att gräma sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har otur.Hoppas att det löser sig.

2014-01-23 @ 06:16:40
Postat av: Carro

Inte roligt!! Och jag som börjar få saraprat abstinens...

Svar: men nu funkar den! har en lånemobil nu igen :D Så abstinensen kan botas! :D
Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback