Julafton 2013

Melissa var inte en gnuttaste smula rädd för tomten. Hon gick glatt fram <3
 
 
 
 
 
 
Julafton 2013 var lika mysig som vanligt. Förutom saknaden av Melissas farfar förstås. Det kändes jättekonstigt. Men alla säger ju att första jularna/födelsedagarna är jobbigast...
 
Vi var i alla fall hos min bror Nicklas tillsammans med våran (alltså Sandbergs) familj och Sandras. Mycket mysigt och jättejättetrevligt. <3 Tack för allt alla inblandade. Och jag hade ju förstås gjort det jag är allra bäst på... Glömde ta med allt annat till kameran, hade bara själva kameran så batteriet tog förstås slut och så kunde jag inte byta objektiv. Men det var ganska skönt, då kunde jag vara mer i nuet och njuta och minnas allt inom mig. <3
 
Jag tänkte försöka bli mer jämn i bloggandet i år också. Hoppas det håller! ;) 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken Vacker Tomte Mor Tomten tyckte det var lite jobbigt att dela ut såå många julklappar och nästan alla klappar var till Mellis.Men så roligt att vi får läsa din blogg oftare.Ni var så fina på bilderna Tack själv för att vi får vara tillsammans alla nämda.

2014-01-06 @ 04:33:33
Postat av: Anonym

Ja, man får inte glömma att vara med i det som händer mitt i allt fotande. Fina bilder hann ni ju få iaf:) Kram på er :)

2014-01-07 @ 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback