Sjuk igen

Bild från Barcelona ifjol. 
 
 
Det gick 1.5 vecka på förskolan innan Melissa blev sjuk. Blir så less! Förkyld är hon nu (igen). Hon har sovit superbra senaste tre nätterna, hela nätter utan att vakna en enda gång i sin egna säng. Har inte vågat ropa hej då hon förut då och då sovit några nätter på rad sådär också. Men inatt var det inte roligt att vara liten. Hon vaknade flera gånger och var ledsen och sa "ajajajaj". Stackars liten. Hosta och snorig. Säkert ont i halsen också då hon inte äter som vanligt heller. :( Inte för att vi ser det som ett problem när hon vaknar och vill komma till vår säng. För hon sover ju hur bra som helst när hon sover med oss. Hon är ju aldrig vaken iaf. Men fast det är hur mysigt som helst att sova tätt ihop alla tre så är det väldigt skönt de där nätterna när hon sover hela natten i egen säng. Vi känner oss utvilade på ett helt annat sätt än annars. :)
 
Anna skrev och frågade om vi hade lite blomjord till ett projekt hon ska göra med förskolebarnen på hennes praktikplats. Vilket vi hade. Så då blev jag ju sugen på att plantera så har förberett några krukor som jag ska sätta lite blomfrön i som jag hade hemma. Tänk, i sommar har vi gräs på framsidan också! YEEEEY! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä Gud vad tråkigt:/ ni får aldrig vara friska:(

2014-04-09 @ 21:46:59
Postat av: Anonym

Dessa bakterier synd att bli sjuk efter så liten tid på Förskolan blir mycket vabb när barnen är små.Kommer ihåg då ni var sjuk jag hadde aldrig en hel månadslön upp till ni var 6 år det var alltid någon av er som var sjuk.Men man får ju njuta av att vara hemma och mysa med varandra då i stället.Sätta lite frö är kul tror jag gör det också.

2014-04-10 @ 06:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback