Bus!

Bus!
 
En veckas jobb är avklarad och igår kväll blev det afterwork på Nodo med mammagruppen. Trevligttrevligt!
Jag var helt slut efter fyra dagars jobb. haha Så jag sökte föräldraledigt nästa helg bara för att. haha Tänker att jag får ju inte gå ut för hårt liksom! ;)

Just nu sover lillan i soffan. Hon var supertrött och tvärsomnade i min famn. Så jag lät hon få sova vidare där medan jag skickat in en partylite beställning och efter en skööön sovmorgon för min del sover nu även pappan. Han skulle väckas 11 men jag låter honom sova till han vaknar. :) Tänkte göra tacos. Blev så sugen på det till middag idag. Mums! 

Nej nu ska jag göra lite mer nytta innan mina två busar vaknar och vill på äventyr. (Hoppas jag) :) 


 

Kommentarer
Postat av: Erika

Såå härlig bild på er! Finingar! :)

Svar: tack :)
Sara

2014-04-05 @ 23:22:37
Postat av: Anonym

Ja ni ser ut ha kul vilket leende Mellis har,hon gillar att busa.

2014-04-07 @ 07:05:09
Postat av: Emma

Sötisar ❤️❤️

Svar: Tack <3
Sara

2014-04-09 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback