Julklappar!

Har precis köpt 3 julklappar. Känns bra att vara ute i tid. :) Jobbade kort dag igår och är ledig idag. Så jag har bara njutit och lekt och myst med lillan. Riktigt härligt. Fick även besök av Erika som jag jobbat med back in the days. Riktigt trevligt! Fast det går för långt mellan gångerna jämt. :) 
 
Ikväll ska jag och tjejerna iväg och simma, sedan äta middag tillsammans för att avsluta med veckans pyssel. Känns som en riktigt bra dag! 
 
Imorgon har vi gruppträff på jobbet. Så förhoppningsvis får jag veta mer om hur det blir fortsättningsvis. Är sååå jobbigt att inte veta. Inte kunna planera nånting. Ajja, finns dom som har det värre! Jag har iaf ett fast jobb att gå till så lönen kommer på ett eller annat sätt in ändå! :) 
 
Lillan sover fortfarande, så ska se om jag kanske hinner packa ner lite badkläder och pyssel färdigt innan hon vaknar igen! Puss å hej!
 
 Ni är mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Duktig du är! Själv är de så mkt kalas kvar före jul så jag har nog problem och komma på presenter till alla oktoberbarn haha;)

2013-09-03 @ 19:07:41
Postat av: Karin

Vilken underbart fin bild på er!! Och vad himla ambitiöst att ha börjat med julklappar redan! :D

Postat av: m

Hoppas du får veta nått i dag så du kan planera dina sparade sem dagar.Simma är ju härligt att sträcka ut musklerna lite.Jul klappar har vi också hittat två stycken till lilla hjärtat.

2013-09-04 @ 06:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback