Helgen går för snabbt...

Älskade underbara! Det är ju helt sjukt vad tiden går. Tänk att du blivit så stor? Du är en bestämd liten fröken, som alltid har nära till skrattet. Det är det bästa som finns, att lyssna på ditt underbara skratt. Nu har du precis vaknat från din 3 timmars sovlur (Typ 4 dagen i rad sovluren på dagen är sååå lång). Du ligger och pratar och jag sitter här och lyssnar på ditt fina prat. Underbara älskade du! Vi älskar dig så oerhört mycket! 
 
Nu har jag skrivit det här lite i omgångar så det är ju inte så att jag fortfarande har henne ute i vagnen. :P Bara så ni vet. :) Detta inlägg är dessutom tidsinställt. Förmodligen sitter jag när det här publiceras och pysslar, lillan sover och jag har tänt några ljus. Eller så ligger jag i sängen och ser på Orange is the new black. Sjukt bra serie! 
 
Detta lilla mirakel som ni såg på bilden tidigare har nu funnits hos oss i 14 månader. Prick. Jag fattar inte hur snabbt tiden kan gå. Snart börjar hon skolan, tar studenten och flyttar hemifrån! Läskigt! :/ Nä, jag tror hon alltid får bo hemma hos oss! ;) Det är så spännande att få följa hennes utveckling och hur hon utvecklas från dag till dag. Det är fascinerande. Lillhjärtat vårt!
 
Annars så är väl allt ungefär som vanligt. Helgerna går på tok för snabbt och jag längtar redan efter nästa. Det är så sjukt påfrestande detta orosmoment med mitt jobb. Sedan har vi haft så sjukt mycket att göra hemma (Eller ja, Henke. Han har varit så duktig och renoverat husvagnen varje minut han kunnat) Dock är det ju jättetråkigt att vi knappt hinner ses. Men det blir ju bra till slut och när det är klart (vilket förhoppningsvis är efter på torsdag), så är det inget projekt förrän till våren. (Hoppas jag, så det inte är något jag glömt). Så då minsann ska vi ta ikapp all mystid vi "förlorat". Har ju fortfarande inte använt presentkortet på Golden som vi fick av jobbet i bröllopspresent så det kommer väl till pass då det är dags för "belöning" för att fira och njuta! <3 Har redan barnvakt klar till när än det må bli. Bästa Sofie har erbjudit sig helt frivilligt. Det är guld värt att ha så fina vänner som vill vara med henne då våra föräldrar bor så långt ifrån och inte kan komma bara sådär. Och just att vi inte behöver fråga själv känns jättebra. Så det ser vi fram emot väldigt mycket! <3 
 
Och hörrni. Nu är ju måndagen snart över så snart är det helg igen! Jag går på helg torsdag kl 12. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är verkligen på de små som man märker hur fort tiden går. Hoppas det dröjer lääääääääääänge till mellisen tar studenten hörru ;) Kan ju påminna att jag också ställer upp som barnvakt vilket jag sagt vid flera tillfällen tidigare. Men jag är inte sån som säger det jämt och ständigt men när jag säger något så står ju det kvar. Är svårt att veta i förväg när ni behöver barnvakt tycker jag.
Härligt med långhelg, då får ni se till att umgås extra mycket tillsammans utan en massa projekt! kram

Svar: Haha ja! VÄLDIGT länge måste det dröja! ;) Jag vet att du ställer upp som barnvakt. <3
Sara

2013-09-30 @ 20:32:29
Postat av: mamma

Prinsessan är så söt och go.Härligt nu när det kommer så ånga ord och hon har alltid glimten i ögat som är full av skratt.Ni får njuta nu när Henke kommer hem till helgen.

2013-10-02 @ 07:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback