Älskade underbara <3

En typisk Melissa bild då hon är på väg nånstans dit hon inte får. ;) haha
 
 
 
Detta är ett tidsinställt inlägg då vi förhoppningsvis snart är framme hos Henkes mamma. Henke ska hjälpa henne fixa med en massa ved. :) Perfekt att bara jobba till 12 idag för min del (imorgon har jag tagit semester för att kunna stanna där uppe lite längre, samtidigt som jag måste ta ut fem dagar semester innan året slut. Men det blir inga problem. Då slipper jag jobba helger fram till årets slut. ;) Så denna lördag 7-12 blir förhoppningsvis mina sista timmar på helgtid! :D
 
Trevlig helg på er allihopa! Vad ska ni alla göra/gjort i helgen?
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha jo på första bilden ser hon med spjuvel blicken nu hinner jag före mamma hon är så lik nicke när han var liten alltid glad.Jätte bra tajmat att ta ut dina sparade dagar.

2013-09-15 @ 07:29:46
Postat av: Emma

Vilken fin kofta!!! Blev tokkär i den;) och vad avis jag blir på sig som kan ha mössa utan knytband! Här hemma åker de mesta kläder av heeeela tiden;)

2013-09-15 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback