Projekt jaga Izzy!

Idag jobbar jag långkväll. (Börjar 12). Har verkligen njutit av morgonen. Fick frukosten serverad och har sedan bara myst med Melissa och gått en liten morgonpromenad med henne i det strålande vädret. Riktigt härligt. Innan jag blev väckt så myste Melissa med sin pappa och jagade katten. Det såg ut så här. ;)
 
 
 
 
 
 
 
Goungen våran!
Och plötsligt händer det. Melissa älskade ju att bada från början. Men vid ca 5 månader ungefär så blev det rena pinan och hon bara skrek så fort vi doppade i tårna i vattnet. Men igår så hände det. Hon var glad och lekte med ankorna. Så här såg det ut då. :)
 
 
Melissa somnade på promenaden och sover ute nu... Och själv ska jag börja fundera på att äta lunch innan jag måste köra till jobbet. Min första riktiga kväll på egen hand. Håll tummarna för mig. Klarar jag detta så borde jag fixa allt. :) 

Kommentarer
Postat av: mamma

Superfina bilder på Goungen och katten,nu får katten passa sig.

2013-03-16 @ 14:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback