Glad påsk till er!

 
Det finns så mycket jag egentligen skulle vilja skriva men så när jag väl sitter här så kan jag inte skriva det. Och det är nog lika bra! :)
 
Idag slutade jag tolv och det var helt underbart. Sedan är jag ledig imorgon och jobbar  kort kväll fredag. Det måste jag komma ihåg så jag kan lägga så själv. Fast jag har försökt prioritera att alltid ha korta kvällar då jag jobbar kvätill och då finns inte tiden till att sluta tolv... Men jag tar nog hellre bara korta kvällar. :) Får se. Det tar nogl några schemaläggningar innan jag får kläm på hur man smartast lägger ut sin tid.
 
 
Idag jobbade dessutom en vikarie som jobbar på Djupviken också. Så det var kul att man äntligen kände igen ett ansikte där. :)
 
När jag slutade så åkte jag och handlade lite och köpte första påskkycklingen till Melissa. Hon måste ju få en liten påskpresent. ;) Sedan åkte jag hem där lunchen stod på bordet och sedan klädde vi på oss och gick en prommis till stan i det fina vårvädret. Underbart! Älskar verkligen våren!
 
Sedan gick vi förbi Sivs ur & guld och dom hade en leverantör som kunde göra ringarna precisv så som vi vill. Så nu hoppas vi de har öppet imorgon så ska vi gå in och bestämma lite mer. :)

Efter prommisen lagade vi godmiddag. Baconlindad kycklingfilé i ugn och ris till :)
 
 
Vi skulle ha tv mys i soffan och se Hypnotisören... Jag gick och lade Melissa och när jag kommer tillbaka har Henke somnat i soffan. haha Blir nog en tidig kväll med andra ord.
 
Imorgon på min lediga dag står det tandläkarbesök på schemat 08:20. Gruvar mig lite då det var 2.5 år sedan sist. Och det är ju vanligt då man varit gravid och ammat att man får tandproblem... Men jag har då inte känt något, inte ens i mina jäkla visdomständer som växer på tok för snett! Så håll tummarna att jag inte blir ruinerad. ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Det tar på krafterna att vara hemma pappa,skönt att sluta tidigt också någon gång.Förstår att Melissa blev glad när hon fick sin kyckling.Vi kommer hem på Söndag så du vet,Glad påsk på er alla.

2013-03-28 @ 06:29:08
Postat av: anna

Glad påsk till er också!

2013-03-28 @ 08:15:01
Postat av: Lena

Glad Påsk till er!
Söt liten påskkyckling Melissa fått. Mina barn och barnbarn har varje påsk fått en påskprydnad, som dom märkt under med vilket år dom fått den + vad den kostade. Ganska kul att se tillbaka på.

Svar: Åh, det var kul. Kanske ska skriva under jag också då. :) Tack för tipsen :)
Sara

2013-03-31 @ 09:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback