Underbar helg i Umeå!

Från imorse hos Erika &  Tommy! 
 
Nu är vi hemma från Umeå. Lillan verkar vara skitnöjd över att vara hemma... Hon har legat hur länge som helst på golvet och vridit och vänt på sig, pratat, skrattat och så vidare. ;) Tog inte så många bilder då jag första dygnet glömde kameran i mobilen. Men finns från instagram som kommer här:
 
Tjejkväll på balder!
Lyxfrulle hos Karin & Stewen! :D
 
Sitter i bumbostolen sin hos Karin & Stewen! Perfekt att ta med sådär så man har något att mata henne i utan att ta med en hel matstol! :)
 
 
Imorse hos Erika & Tommy så fick vi  också lyxfrulle!

Tack för en underbar helg vänner! Längtar redan till nästa gång! Vi har gjort allt från tjejkväll på balder, gått på stan, luncha med Linda, Tomas och Svea! :) Killarna har haft killkväll och vi hade under den tiden filmmys och åt sjuuukt mycket efterrätt (för min del iaf) :)

Nu är det dags att ta tag i tvätten! Det blir en del då man är borta. Henke är och har egentid med sin pappa ikväll och jag och lillan ska bara mysa! :) (Och tvätta då)

Kommentarer
Postat av: anna

Ser ut att ha varit riktigt goda frukostar :)

Svar: Det var det :D
Sara

2013-01-20 @ 20:26:42
Postat av: Emma

Så glad och söt liten tjejja!!!!:)
Verkar som en riktig toppenhelg!! Och med massa gotta, hehe:)
Är du nöjd över bumbon? :)

Svar: toppennöjd :) Men man skulle ju ha upptäckt den tidigare :) Köpte den för typ en månad sedan. Och man kan ju ha den från när dom kan hålla upp nacken själv. Vet inte hur länge till hon kommer kunna sitta i den :)
Sara

Postat av: Erika

Tack för en jätterolig helg!! Det gör vi om snart tycker jag! :D

Svar: det tycker jag med! :)
Sara

2013-01-20 @ 22:50:30
Postat av: Emma

Jag vet, jag hade tänkt köpa en i september men de blev aldrig av och nu sitter ju lilla damen så bra så jag tror hon skulle bli arg av och sitta "fast" på golvet:) men till nästa barn ska jag köpa en direkt:)

2013-01-20 @ 23:03:44
URL: http://ouzzo.blogg.se
Postat av: Karin

Fantastiskt trevlig helg, längtar tills ni kommer nästa gång!!! :)
<3

Svar: Det gör jag med! :)
Sara

2013-01-21 @ 10:53:40
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback