Finaste gullungen

Den här versionen visade jag aldrig. Jag sparade på min egen lilla karamell. ;) Denna gillar jag mest. Har bara dragit i "en spak" och det är att jag gjort den ljusare. Jag gillar denna mest och den i gråskala. Oftast blir gråskala finare om man har en begränsad tillgång till ljuset tycker jag! Oftast gör jag just ingenting med bilderna, jag gillar originalen bättre. Men i dessa vintertider är det så svårt med ljuset då det är ganska mörkt mestadels. Längtar till våren!  Men nu går vi mot ljusare tider. Det är så härligt med vetskapen om att vi faktiskt har den bästa delen av året framför oss. Underbart! :) 
 

Fina gullunge! Snart blir du 6 månader. Kan inte någon stoppa tiden? Snälla! Vi hinner ju inte med... Nu tar snart din pappa över rollen som föräldraledig och mamman din ska börja jobba. Förhoppningsvis mot en fast tjänst. :) Tänkte knåpa ihop ett litet kollage (typ som Emma gjorde) för månad för månad så man kan se svart på vitt hur mycket du har växt på dessa 6 månader. De bästa 6 månaderna i våra liv. <3 Vi älskar dig mer än du någonsin kommer att kunna förstå (fram till den dagen då du eventuellt får egna barn). Du är vårt liv! Tänkte också skriva (om jag har tid) lite text till detta kollage och skriva lite om hur du är som person. :) Så håll till godo!

Kommentarer
Postat av: anna

kollage med text ser vi fram emot :)

2013-01-22 @ 21:03:37
Postat av: Bildsara

Håller med nu har vi den bästa tiden framför oss. och vi håller så klart tummarna för att en fast tjänst kommer flygande inom kort =)

2013-01-22 @ 21:45:29
Postat av: Karin

Superfin bild på supersööööt tjej!!! :)

Svar: <3
Sara

Postat av: Emma

kollaget ser jag framemot! De e så kul och se den ENORMA skillnaden=)

2013-01-22 @ 23:15:58
URL: http://ouzzo.blogg.se
Postat av: mamma

Åååå mormors gull unge puss på dig lilla filur.Du ser busig ut.Längtar till texten.Och du Sara tar så fina bilder.

2013-01-23 @ 06:58:55
Postat av: Emelie

Jättefin bild!

Hoppas att det blir en fast tjänst för dig :)
kram!

Svar: Tack fina du :)
Sara

2013-01-23 @ 09:16:06
URL: http://umbrellastormm.blogg.se
Postat av: anna

Ska försöka påminna dig om det (du stör dig på) imorgon! <3

2013-01-24 @ 12:40:08
Postat av: Anna-Maria

Så hon växer alltså, hon börjar bli stora tjejen! <3 först tittade jag på den här fina bilden och sen dom i headern.. jööösses.. en sån sötnöt!

2013-01-26 @ 09:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback