Supermorsa


Snart lär jag inte kunna visa er mer bilder direkt från systemkameran... Denna kommer från imorse. Testade ett hårband hon fått av farmor från Turkiet. Innan det är försent. Det är nämligen lite litet. Men hon har ju inte direkt så mycket hår att hon behöver det ;P
 
Herregud vilken supermorsa jag känner mig som idag. Ni vet, som i solsidan där Anna störde sig på att alla framhävde sig som supermorsor på facebook. (inte för att jag gjort det) Men herremin gud alltså. Fick inget jobb idag så jag har tvättat lite. Jag har gjort egen lax & potatis puré, päronpuré och plommonpuré. Har dessutom gått en liten prommis (men det snöade så mycket så jag gick snabbt hem igen). Har skottat lite ute på gården och sopat av båda bilarna. Håller ni inte med mig? Lite av en supermorsa va? ;) 
 
Nä skämt å sido... Egentligen skulle jag skriva att jag hatar att jag är så slarvig/disträ. Vet inte var jag har laddaren till systemkameran. :/ Shit pommes... Den får INTE vara borta... Kommer inte ihåg var jag hade den sist heller... Kanske någon av er vet?? ;) 

Kommentarer
Postat av: anna

Vilket gulligt hårband. Låter verkligen som det varit en supermorsa i farten, fast det är du ju alltid hur mycket eller lite du än konkret hinner göra:)

Haha, att vara lite disträ är ju liksom en del av dig Sara ;) Och då menar jag på ett bra sätt. hihi. Jag har ju lyckats en annan gång, men känner inte riktigt att jag "känner av" denna gång vart sladden är, men tippar på TVrummet ;)

Svar: haha vad gullig du är vännen! :) Ja det är väl bara att inse att det är en del av mig. haha Får väl beställa en ny från ebay i värsta fall! ;) Ska söka extra noga i TVrummet då ;)
Sara

2013-02-05 @ 16:44:51
Postat av: Karin

Du är alltid en supermorsa!

Svar: Men tack! :)
Sara

Postat av: mamma

Gud vad gullig och lika glad varje dag supermorsa kan du kalla dig ...låter bra du är så duktig.

2013-02-06 @ 06:47:26
Postat av: Bildsara

Bara en tanke, har du använt laddaren sedan nyår?

Svar: Jag har också funderat på det men jag är ganska säker att jag har använt den. Tror jag hade med den då vi var i Umeå. Ska kolla om den är där också :) Men vi har beställt en ny från ebay, kostade inte så mycket :)
Sara

2013-02-06 @ 10:19:44
Postat av: Emma

Gud vad du är duktig! Själv ser mitt hus ut som ett h-vete, tvättningen har blivit ett berg igen men jag tar fan inte tag i de.. Gaaaah

2013-02-06 @ 13:23:14
URL: http://ouzzo.blogg.se
Postat av: Emelie

Klart du är en supermorsa! :D

2013-02-06 @ 15:18:12
URL: http://umbrellastormm.blogg.se
Postat av: Erika

Du är en grym mamma till Melissa!! Hejja dig!! :D

Svar: Men tack finis! <3
Sara

2013-02-06 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback