God Jul & Gott nytt år!

 
God Jul på er! Jag passar på att kika in nu då jag inte vet när nästa gång blir. Vi har precis varit ute och skottat snö. Mysigt då Melissa kan hjälpa till med hennes lilla spade. :) 
 
 
Ikväll ska vi mysa till det extra med Bingolottos uppesittarkväll. Vi har även spelat på v75 som kommer sändas samtidigt om jag fattat det rätt. Det har nog aldrig hänt. Att vi spelat på v75. Så kanske vi är utomlands efter jul. ;) haha
 
Vi ska dricka glögg, äta gott och riktigt mysa. Älskar kvällen innan julafton. Den är nästan helig för mig! :D 
 
Julafton spenderar vi på byn hos Nicklas & Sandra. Ska sova över i Nystrand också tänkte vi! Sedan blir det nog en sväng till Kåbban och mysa och åka pulka och lite sådant. Innan vi åker tillbaka dit för att fira in det nya året där. Så GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er allesammans! Hoppas det nya året bringar er mycket lycka, glädje och kärlek! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du får hjälp att skotta alltid trevligt att göra tillsammans så går det ju lite fortare....Hoppas att ni vinner på er lott och mys på för det är ett år till nästa uppe sittar kväll.Vi syns på julafton.God jul till er alla.

2013-12-24 @ 07:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback