En riktigt härlig 1:a advent!

Oj vilken mysig eftermiddag jag och lillan har haft!! :) Och inte nog med att snön kom inatt... Hyacinten blommar också! :) Pepparkaksljusen är tända och vi myser och leker. Och ingen missade väl Julkalendern imorse? Vi hade ju dessutom sällskap av Carro. Mysigt!  Adventsfrukost med tända ljus och så kalendern på det! Något tomt är det ju dock nu! Jag vänjer mig snabbt med sällskap! :) Får berätta mer sen om det! :)
Nu återstår en intensiv jobbvecka men hoppas den blir kort. Har sökt föräldraledigt till helgen! Isf blir jag ledig tors-sön! :)))

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser att mellis tycker om att gunga och åka bob.Mysigt med att det är 1 advent och tack för den egna tiden med mellis.

2013-12-02 @ 05:53:40
Postat av: anna

Åh hon är ju så himla fin i den där söta mössan! Vad tyckte melissa om julkalendern?
Hoppas du får ledigt som du hoppas :) Önskar jag kunde vara ledig lika mycket som du. Njut åt mig också ;) Kanske har du tid att ses nåt på fredag kväll? KRAM!

Svar: Det har jag absolut! <3 Tänkte höra av mig och höra om vi skulle ha hittat på något. :) Hihi, ja fast nu i dec jobbar jag ju dock 100 % så är rätt intensivt. (Dock lite slapparae om jag får ledigt helgen) :) Jag ska njuta åt dig så får du njuta i USA åt mig? Okej? Deal? ;) <3 Kram!
Sara

2013-12-02 @ 18:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback