Jag kan klaga mer om ni vill??

Mina mysisar fann jag så här en eftermiddag i veckan då jag kom hem från jobbet. Slitna hjältar. ;) (instagram bild)
 
Jodå. Jag kan klaga lite mer då jag ändå är i farten... De ringde igår på eftermiddagen och visdomstanden sitter så nära en nerv så jag måste till Sunderbyn för att röntas innan (annars finns det risk att jag tappar känsel i munnen) :/. Vet ni vad det kostar? Bara sisådär  runt 1300 minst... Åh, känns så surt. Och dessutom får vi inte ledigt från jobbet för tandläkarbesök. Vilket betyder sjukskrivning... Surt. När det dessutom blir karens... Nåja. Bara bita i det sura äpplet och betala. Tur i oturen att Henkes Barcelona resa inte verkar bli av nu. (De kommer nog skjuta upp det och åka och se Formel 1 i något annat land någon annan gång)...
 
Och så inte nog med det. Vad hände efter jobbet idag tror ni? Jo det ska jag berätta för er...  Jag låste mig ute!!! (Henke och Melissa var i Arnemark) Och nyckelgömman fungerade inte. Jag fick inte upp den med rätt kod... Förstår inte för igår funkade den... Har jag råkat byta kod utan att veta?
 
Ja, det var bara att packa sig i bilen och köra till Arnis... Vad händer där då? Jo jag bestämmer mig ju för att ta hem Melissa. Och för att göra det var Fredde (som var med Henke) tvungeln att köra med volvon och släp till Skomanskälen... Och vad händer? Fredde körde fast. :P Så då fick vi vänta en stund. Och ja summan av kardemumman blev att vi var hemma först vid sju tiden. Och Melissa ville inte sova, hon ställde sig upp i sängen och "pruttade" med munnen  och var allmänt glad. 21 somnade hon... Kan hon ge oss sovmorgon då imorgon kanske? ;) Börjar först 15:45... Skulle vara skönt. Har stressat som satan idag och ikväll. Men nu ska jag lägga mig och spela candy crush i mobilen... :P (Har dessutom kört fast i det).  Gaah. Lite synd om mig är det väl?? :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Men fy vilken osis!! Inte kul med visdomständer.. Jag har ju sånt abonnemang.. 500:- per år så slipper jag bekymra mig om nått.. Lätt värt de innan alla dessa tänder kommit fram! Har oxå en pÅ väg upp men den verkar ligga bra (än så länge;)

Svar: det sjuka är (jag hade också abonnemang förut) men då visdomstanden började komma fram (snett) så skulle mitt abonnemang stiga från 800 per år till över 2000 (!!) Dessutom skulle ev operation av visdomstanden inte inräknas i det. Jag bara eeeh, nej tack! På så sätt har jag ju dock sparat 4000 under dessa två år då jag inte varit där :P
Sara

Postat av: a

Mycket jobbigt på en och samma gång. Hoppas det känns bättre snart. Kramis

Svar: <3
Sara

2013-04-27 @ 11:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback