Morgonmys!<3



Nu är vi vakna å ligger å myser i "storsängen" :) väntar på att bvc ska ringa upp igen om mjölkfri ersättning (som jag skulle ha fått igår men de måste ha glömts bort på vägen nånstans). Hon verkar inte bli riktigt mätt vissa kvällar men igår blev hon det som tur var. ;)

Sedan ska vi göra oss klara å packa lite inför en övernattning hos Melissas farmor. :) Ikea besök blir det förstås då!;) Måste köpa nytt skötbord då det vi hade gjorde hål i väggen. ;)

Appen här är ganska kass men jag kan iaf lägga upp en bild å skriva lite... Annars ser jag ingenting. Det är typ tomt å det säger alltid "kan inte ansluta till blogg.se"Var det så för er med iphone i början? Rättar dom till sånt kanske?

puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Karin

Appen krånglade rätt mycket i början men jag tror det fixar till sig.. :)

Postat av: mamma

Jag vill också mysa med lillan.

2012-09-28 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback