Drömmer mig bort


Saknar mitt långa hår också!
 Alla bilder är från förra året då vi var i Side!
 
Jag längtar till sommar igen samtidigt som jag längtar sjukt mycket till att åka slalom i vinter. :) Tur vi har nära till stugan så får Melissa mysa med mormor och morfar där i någon timme medan vi åker och susar nedför backarna. :) Men suget efter sommar, eller sol, beror nog på att lillans farmor är i Bodrum i Turkiet just nu! Skönt! Vi kommer dock inte att åka utomlands förrän bröllopsresan. Vi ska spara alla pengar till den. :) Men nog fasiken längtar man!
 
Känns som att jag hunnit mycket idag. Gick till bibblan med Anna och lånade två böcker. Sedan gick vi på teamsportia och nyöppnade Åhlens här i stan. Köpte mjukisbyxor å munkjacka för 198 kr! Bra kurs tycker jag! Sedan gick vi på lite mer affärer och kikade. Lillan sov heeela tiden. Sedan kom jag hem två timmar senare och så ville hon ha mat. Sedan somnade hon igen. Så då har jag hunnit rensa lite kläder och tagit fram alla kläder som jag tog bort då jag blev gravid. Så ikväll då vi ska på födelsedagsfika hos Anna så ska hon få kika på en påse kläder jag inte kommer att avända mer så kanske hon får sig något "nytt". Det hon inte vill ha kommer jag att ge till röda korset sen. Nu ska jag hänga tvätten och kanske plocka ur diskmaskinen medan Melissa ändå sover. :) Sedan måste jag fundera på middag. Har ni några goda middagstips?

Jag hoppas att pappan i detta hus kommer att hålla efter hushållet lika bra som jag när han är pappaledig sedan? ;) Och ha middagen serverad varje dag jag kommer hem från jobbet. ;) Vad tror ni är oddsen för att det kommer ske?

Kommentarer
Postat av: anna

Skulle också behöva middagstisp! Fick du några får du gärna dela med dig:) Och jag längtar också bort, var längesedan man åkte på semester nu känns det som. Skulle vara härligt. Tack för att ni kom och förgyllde min dag igår :)

2012-09-21 @ 13:08:18
Postat av: Karin

Gud så härliga bilder!!
Jo tanken är att vi åker till Thailand över jul.. om det inte blir alltför svindyrt :P

Postat av: Karin

Hahaha vad himla roligt det där med Melissas smeknamn! ;) haha kan inte du ge mellis lite mellis!?

2012-09-23 @ 11:42:54
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback