Älskade underbara <3

I lördags på dagen så var jag med Anna & Sara och fotade Melissa i en liten fotostudio på Strömbacka som Sara har tillgång till då hon är lärare där nu. :) Det här blev resultatet av en bild jag tog. Och den här bilden tycker jag om, för det är sååå Melissa i den. Så gör hon alltid med armarna när jag tar av henne kläderna på skötbordet, och när hon ligger där helt näck och spretar med huvudet och armarna så är hon bara föööööör gullig. <3
 


Sedan har jag fått två av bilderna Anna tog (kommer förstås få fler sedan) ;) Och de är såååå fina! Längtar till jag får se resten av dem. :) Men dem bilderna suger jag på ett tag :) Kanske kommer göra något speciellt med dem också. ;)




 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fina bilder på Mormors gull.

2012-09-10 @ 19:22:15
Postat av: Sara Danielsson

Så himla söt hon är!! Fina bilder också ;)

2012-09-10 @ 20:45:59
Postat av: Karin

Sköning!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback