Fina höstfärger!


Det var då en jäkla tur att vi tog till vara på den här fina dagen i Nystrand. För sedan dess har det ju i princip bara regnat... Är sååå less. Men på onsdag verkar det bli fint väder! (Är du sugen på shopping då Emma) ? Känns som att när det slutat regna kommer regnet ha tagit med sig alla fina höstfärger... Och jag har inte ens hunnit fota några riktiga höstbilder... Men får väl hoppas det finns kvar lite!


Det är ju otroligt hur mycket kärlek man kan känna sig via dig älskade barn! Nästan så jag måste gå och pussa på dig fast du sover med pappa fortfarande. :) Du är så högt älskad av oss båda och så många andra! Älskade, älskad barn! Du är vårt allt! <3
 
I veckan är sista veckan jag har Henrik "hemma" på hemma plan. Sedan åker han till Pajala och jobbar... Jobbar 7 dagar, ledig 7, kommer det att bli... Så jag ska njuta varenda kväll av att han är hemma! Men vi får se fördelarna, den veckan han är ledig kommer vi kunna göra så mycket tillsammans alla tre! <3

Men fram till att solen visar sig så blir det nog mycket innepyssel för min och Melissas del. Så om någon är sugen att komma å pyssla någon dag, så är ni hjärtligt välkomna! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja ev, måste kolla upp de, på fredag ska jag till Luleå med mamma iaf:)

2012-10-08 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback