Blandad kompott

 
Jag stör mig fortfarande på att jag inte kan byta lösenord... Förstår inte varför alla andra kan det men inte jag?? (Vet ju förstår h u r  man gör men när man ska skriva in det nya så är det som att det är fel lösenord fast det inte är det)... Har mailat blogg.se (igen) och hoppas dem svarar!

Igår var jag & Melissa på middag hos Frida. Vi ska börja äta middag någon gång så här tillsammans då vi båda är gräsänkor vissa veckor. Nu var ju inte jag det igår, men tänkte det kan jag ju göra ändå! :) Och så hälsade vi på världens bästa moster också. :)
 
Vi fick ju ha finaste pappan hemma från igår till på fredag. Det blev inställt det jobbet han skulle på så då passade han på att ta lite semesterdagar som han ändå måste förbruka för att han inte får spara dem så länge till... Underbart! Vi myser mest hela dagarna. Har städat lite, sett film på kvällarna, gått promenad till återvinningen med grejer, och gått till stan å kikat! Borde lägga upp lite bilder på sådant vi köper. Kanske kan vara kul? Vad tror ni om det? Vi köpte en jättesöt body som det står "dady" på i ett hjärta. Vi har ju fått två bodys som det står "mam rules" på, så vi måste ju skaffa en som blir en favorit om dadyn själv får välja så att säga. ;)

Snart kommer Sofie och Davut hit och hälsar på... Imorgon blir det after work på stat kl 18. Lite sött. Sara N har bokat bord för sex st + 1 bebis. haha :) Sedan på lördag ska lilla familjen till Luleå å gå på stan. Jag har nämligen önskat mig det i present av älsklingen. <3 Har önskat mig lite "göra saker tillsammans" presenter av honom. Och på söndag kommer familj och släkt på födelsedagsfika!

På tal om födelsedag... Ni får gärna komma på födelsedagsfika till veckan! (eller någon annan dag om det passar någon bättre). Kommer inte göra någon särskild "bjudning", men ni vet att ni är välkomna iaf!

Nej, nu är det dags för lite tidig middag så vi har käkat när vi får besöket :) Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att gå på stan tillsammans hela familjen.Hoppas att ni får kul på statt.Vi kommer på söndag.

2012-10-11 @ 17:55:45
Postat av: anna

jag kommer såklart på självaste födelseda`n :)

2012-10-11 @ 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback