Två favoriter


Två favoriter just nu! "Tomtens goda" har älsklingen köpt. Jag tycker det är så fint med sådana gester. Han dricker ju inte annat än citronte själv men ändå kom han hem med det och hade tänkt att jag skulle gilla det. Och det gör jag! Och det är inte bara tet som värmer, utan även hans finfina tanke. <3

Parfymen fick jag i present av fina Stina. Måste nästan ställa bort den någon vecka så jag inte blir tokless den. Ni vet, när man älskar någon parfym jättejättemycket och använder den dagligen, så kan man ju bli less till slut bara för man använt den så mycket.... Så vill jag inte det ska bli. Men den är en stor favorit! Och den rosa puffen gör den ju inte mindre kul att använda! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Han är så omtänksam din Henke. Tänk om alla var så.

2012-11-21 @ 18:44:24
Postat av: Emma

Åh vad e de för smak på tomtens goda?:)
Haha ja du får testa amningskudden som soffkudde:)

Svar: typ choklad bland annat:) å toffe... påminner om något annat te men vet inte vilket:) vi ser nyhetsmorgon nu, ska testa kudden;) Sådär. Hon klagar inte direkt iaf :)
Sara

2012-11-21 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback