Melissa pratar med pappsen sin!

Skaffade videofyme då jag såg att Karin hade det. Visste inte man kunde ladda upp filmer så enkelt därifrån. Dock fattar jag inte... Kan alla se denna? Eller är det bara jag som har tillgång till det jag laddar upp? Vet du Karin? 

(Viden är dock gammal, den är från i oktober någon gång). 

Men nu vet jag ju hur man gör, så detta innebär ju nånting stort! Både att Henke kan se enkelt då han är borta och jobbar + våra vänner och släkt som så mycket vill se filmer och sådant då dem inte bor nära och kan träffa henne så ofta!


Kommentarer
Postat av: Karin

Alla kan se den :)

Svar: var? måste kanske sluta använda det då :P vill inte att ALLA ska kunna se den...
Sara

Postat av: Karin

Asså jag trodde du menade vilka som kan se den på bloggen..trög jag är. Det är om folk kan gå in på ditt videofyme-konto och kolla på klippen därifrån.. vad heter du där? Jag försökte söka på dig men hittade dig då inte :p

Svar: haha jag vet då inte vad jag heter där ens? Sara Sandberg? ;P Men bra då kanske jag kan ha så här. haha :)
Sara

2012-12-02 @ 11:01:44
URL: http://tjofftjoff.blogg.se
Postat av: Karin

Det tycker jag :) jag sökte på Sara Sandberg och massa varianter men jag fick bara upp massa annat! Men sök på mig (tjofftjoff) och se om du kan se mina filmer på det viset ;)

Svar: ska göra det :)
Sara

2012-12-02 @ 15:54:27
URL: http://tjofftjoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback