Lyxiga plåtburkar


Hamnade på lyxigaplatburkar.se... Drömmer mig bort lite. Alla burkar är ju så söta och man hittar ett användningsområde till allt. Har ju en med te & kaffe, men skulle vilja ha många mer! Denna till exempel... Till användningsområdet ersättning/välling. I like!


Till te!
 

Kakao! Ja ni fattar. Socker, och mjöl vill jag ha också! Synd det ska vara så dyrt... Men om jag spralar ut lite över året så borde jag kunna unna mig någon tycker jag. :) Speciellt till välling! Det är prio ett! :) Och kakao! Tänk så mycket roligare det blir att baka och hålla ordning på allt framförallt! :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka fina! Haha "sprala ut", undrar om det är typiskt norrländskt uttryck...!? ;)

Svar: Visst är dom! Haha förmodligen är det det ;) Det tänkte jag inte på förrän du sa det :)
Sara

Postat av: Sara

Åh perfekt sida! Nu suktar jag efter burkarna med griffeltavla, vill ha mjöl/socker/ osv. i sånna :D

Svar: Men eller hur! Jag vill ha typ alla. Mjöl i en, socker i en... Ja osv. Tänk vad kul att städa skafferiet då! ;) haha
Sara

2012-11-25 @ 00:18:01
URL: http://genomsaraslins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback