Alva Salli Melissa

Än en gång vill jag tacka alla som gjorde Melissas dag i lördags till en minnesvärd dag! <3 Tänk att det finns så många som bryr sig om henne! <3


Hennes tårta!

Och tack så mycket för alla fina presenter. Ni hade verkligen inte behövt ge någonting alls. Såååå många fina presenter. Jag tror Melissa kommer gilla dom allihopa! :) Vi känner oss riktigt bortskämda (på ett bra sätt).
 
Tack åter igen! <3 Jag blev alldeles rörd igårkväll då jag läste igenom boken med era hälsningar och tänkte på er alla som tagit er tid att dela hennes dag med oss... Tack, kära Ni! <3

Kan ju skriva för Er som är intresserade att Alva kommer från min farmor och Salli kommer från Henriks gammelmoster (som är den enda gamla i hans liv som funnits under hans uppväxt)
 

Kommentarer
Postat av: emma

tack för igår=)

Postat av: linn

oj så fin tårta :)

2012-12-13 @ 11:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback