Nära döden upplevelse



Ja huvvaligen! Jag svalde samtidigt som jag var i ett överskåp och klättrade och letade efter en grej, så helt plötsligt får jag ingen luft. Måste ha svalt fel men det var ingen sådan där vanlig "svälja fel incident". Jag fick verkligen ingen luft. Jag trodde jag skulle kvävas, och tänkte att ingen är väl ute heller om jag går ut för att efterlysa hjälp (då det regnar). Till slut fick jag tillbaka luften och då kändes det som att jag skulle kräkas. Efter tio minuter hade jag återhämtat mig och känner mig som normal igen! (fast har ont i halsen efter allt kämpanade).

Nu är jag hemma sedan ett tag tillbaka och vi fyndade båda två i Luleå både det ena och det andra. Så nu är vi också redo inför sommaren! (Svårt att tänka sig att den är på intågande då det bara är 7 grader idag). Köpte en hel del till andra också eftersom det är årstiden då typ alla fyller år nu! :P Enda jag inte köpte till så kanske är mest akut är Jonas och så Emma då, men hon kunde jag ju inte köpa till nu då hon var med. ;) Min bror fyller ju nämligen år idag, men han är inte hemma ikväll så jag får åka dit någon annan dag. :) Han fyller ju gammal nästa år! :P 29 år idag alltså!

Hade tänkt få fota lite här ute idag men icke det inte... Har köpt två nya tesorter också, så nu väntar jag på massa tebesök! Det är bara att komma förbi! :D (även om ni inte dricker te förstås)

Ska ringa och efterlysa någon som vill komma förbi nu på direkten. Så tråkigt att dricka själv! Sedan längtar jag till jag får ha mina nya kläder på mig. Hoppas det blir något tillfälle till det snart. :)

Imorgon är dags för BM besök igen. Blir spännande!

Kommentarer
Postat av: Karin

Usch vad läskigt det där lät!! :S ÅH jag hade velat komma och dricka te med dig! <3 vad är det för sorter? :)

Postat av: emma

Tack för idag söta du!! Hör av dig efter du vart hos BM så jag får höra hur mycket lilla magen hunnit växa sen sist!=)

2012-05-14 @ 22:01:56
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huvva det lät läskigt.

2012-05-15 @ 06:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback