Myskväll


Blommorna ni ser på bilden fick jag av min finaste idag. <3

Jag har en riktig myskväll med mig själv och katten ikväll. Henrik är på byn och hjälper Tommy att tapetsera till imorgon. Han måste vara typ världens snällaste kompis. Sätter alltid sina vänner främst! Ibland blir jag så stolt när jag hör hur han resonerar. <3 Han är en bra förebild. Fler borde tänka som han! Han kommer bli världens bästa pappa till vårt barn! <3

Jag har (till slut) lyckats göra upp en brasa i öppna spisen. Tänt levande ljus (doftljus från Partylite förstås), slötittar lite på tv:n bredvid datorn och googlar lite och dricker te! Tänkte just tanken att jag borde fota lite av rummen i huset och lägga ut här. Lade ju ut en del förut när vi nyss gjort klart men det har ju ändrats en hel del (för er som inte ser huset) Men det får bli någon annan dag. :)

Jag har fixat alla nyaste avsnitten av serierna jag följer, så de ska jag se ikväll, eller typ nu. Kvällen är ju slut. Tanken var egentligen att jag skulle skriva ett litet tänkvärt inlägg på en grej jag funderat på. Men jag tror jag aldrig kommer att ta upp det. Det känns inte helt rätt och då ska jag inte göra det.

Annars vill jag bara skriva hur himla lycklig jag är! När vi var på hemtjänstfesten så sa mina arbetskompisar på Djupis (de hade ju inte träffat mig på jätte länge) att det strålade lycka om mig och de undrade om det stämde. Och OM det gör. En hel del av all lycka är väl tack vare alla graviditetshormoner, men annars också, jag är verkligen så lycklig. Jag tror jag har hittat mig själv. Plus att min finaste gör mig till världens lyckligaste också. Plus bebisen i magen som jag känner inuti mig. Jag är verkligen 110 % lycklig!! :D

Nej nu ska jag gå upp och kura ihop mig i soffan under en filt, tända lite ljus där och mysa framför alla serierna! :) Sedan ska jag läsa lite i min så tänkvärda bok jag läser nu (kommer tips om den senare). Vilket bloggil jag har hamnat i. Två inlägg på en och samma dag till och med! Får hoppas det håller i sig! ;)


Kommentarer
Postat av: emma

oj du var då ute i tid med och köpa amningsinlägg och bröstpump!! Känner mest att ffa bröstpumpen köper jag efter förlossningen.. kan ju hända att mjölken aldrig kommer igång eller att jag inte vill pumpa;) så de får nog avvakta lite=) Men de e bra du är ute i god tid iaf!!! Ska ta tag och beställa och fixa saker nu under juni tänkte jag.. först ska skolan göras färdigt;)

Ja ska bli superskoj på måndag=) Har ju ingen aning vilka affärer som har mammakläder i Luleå, men de löser vi nog på plats! Runt 11 blir perfekt, jag stiger oxå upp runt 8-9 på dagarna, absolut senast 09.30=) Ja vi kan parkera och träffas på byn, typ Ica eller Coop kanske, eller där de passar bäst=)

Postat av: Erika

Jag håller med dina kollegor, både du och henke liksom strålar av lycka. :) Ni kommer att bli helt fantastiska föräldrar!

2012-05-12 @ 10:05:02
Postat av: mamma

Vilken underbar kille du har som ger dig blommor.Ja ni verkar stråla av lycka båda två tycker jag.Jätte bra att jag får läsa din blogg två gånger är bara bra jag längtar redan till ett nytt upplägg.

2012-05-12 @ 14:53:03
Postat av: Karin

Du är bäst Sara!! <3

2012-05-13 @ 21:25:33
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback