Lite sådär festligt en fredagskväll







Eftermiddagen/kvällen idag spenderades på detta sätt. Riktigt härligt väder, grillning och matgäster... Katten som vill vara i centrum (förstås, mest hela tiden)... Vi spelade spel och pratade en massa. Helt klockren fredagskväll helt enkelt! Sedan tog Anna (det var Anna och Jesper som var våra matgäster) massa bilder på jag & Henke och bebismagen i den fina kvällssolen. Även några fina på Izzy (som förstås också ville vara med). Hoppas på att eventuellt förstora några bilder. Anna ska få fota magen fler gånger i sommar iaf! (har jag bestämt) :) Är så kul att ha några riktigt fina bilder.

Imorgon blir det loppis! Hoppas att jag orkar upp till klockan åtta då Malin och barnen far iväg. Tänkte hänga med dem. Men då måste jag nog krypa till kojs, typ nuuuu! :P


Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir nog fina bilder på din fina babymage som jag hoppas snart få se.

2012-05-27 @ 12:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback