Funderingar :P

Haha, jag och Anna ska spela betapet strax och så ser jag att jag har ett mail där inne (har inte varit inne på spelsidan på datorn på länge), från en snubbe som skriver "hej snygging vill du ha smisk" ööööh. På BETAPET.

Sedan en annan sak jag tänkt på. Var nyss på coop och hämtade ett paket. De vill ju alltid ha körkortet och så ger jag det till henne i handen. Varför lägger hon ner det på "vågen" och inte tillbaka i min hand? Jag höll ju typ fram handen? Så har det varit på många ställen! Lite halvstörande sådär. :P

Sedan efterlyser jag tips från er också. Jag ska till frissan på onsdag. TIPS mottages gärna! Vet inte alls hur jag vill ha det. Om jag vill klippa mycket eller lite, så ge gärna alla tips ni kan komma på. :) Det måste dock vara längre än till axlarna tänkte jag....

Kommentarer
Postat av: mamma

Så gör dom i älvsbyn också .Klipp det bara lite tycker jag.Lycka till.Ha en bra dag.

2012-05-15 @ 06:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback