Finväder å umeåtripp!

Shit vad dagarna går snabbt när man jobbar så mycket som jag gör just nu. :) Det är ju bra på några sätt!

I helgen var vi till Umeå å finbesökade Erika & Tommy, samt Karin & Stewen (fast S var inte hemma). Vi shoppade lite, åt tacosmiddag och spelade spel. Mys på hög nivå! Jag saknar att umgås sådär spontant med dem! Det var riktigt härligt att träffa dem igen iaf! :)


Finväder idag! (mot för då vi var i Umeå i helgen då det snöade och regnade) ;)

Annars har det varit två biokvällar på rad också. Först såg jag Titanic i 3D med Anna i söndags och så såg jag jag "Älska mig igen" med Erika (som jag jobbar med) igår efter jobbet. Sämst översättning till svenskan dock. På engelska heter den "The Vow". Egentligen ville vi se "The lucky one" men den hade slutat gå. Så vi får se den sedan hemma istället!

Titanic var bra, men blev besviken att det inte var mer 3D än vad det faktiskt var. Men det var fint ändå att ha sett den med Anna :) The Vow var också bra, inte lika bra som jag föreställt mig, men superfin! Jag blir så sentimental efter sådana filmer, och så var inte H hemma då jag kom hem så jag hade ingen att krama och pussa på. (Så jag tog det nästbästa, Izzy) ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ni har hunnit mycket i helgen.

2012-05-08 @ 16:11:36
Postat av: Anonym

The wow såg vi i USA!! Såå fin film, o ffa när den är baserad på verkliga händelser!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback