BM besök i vecka 28

Glömde ju skriva om BM besöket i tisdags. Bebis hjärtljud var något starkare nu (runt 150). Mitt hb var nu lägre än sist, så det blir att fortsätta med järnisarna varannan dag. Vi trodde ju att jag skulle få sluta med dem idag då det är vanligt att det går upp senare under graviditeten. Lillmaggen hade vuxit också! 1 cm per vecka (alltså 3 cm) eftersom det var 3 veckor sedan sist. ;) Sockret låg på 4. Så allt såg fint ut! Vikten glömde hon visst bort att ta! Vågen där och hemma skiljer sig ju något, så ger inte så mycket att väga mig hemma, men tror att jag gått upp 1.5-2 kg på dessa tre veckor. Snart är jag nog på 10 kilos sträcket! (Totalt)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ska bli så spännande och se din lilla mage den är så vacker.

2012-05-17 @ 08:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback