En solig dag i mars


Från när vi gick en prommis på isen i söndags...Vilken härlig helg det var!

Nu är jobbveckan påbörjad. Har blivit en hel del jobb sista veckorna, men det är kul! Skönt när jag faktiskt vet lite innan hur jag jobbar också. Hoppas det får fortsätta så. Börjar 12:15 idag, och jobbar till 16:30. Skön start så här en måndag. Solen skiner iaf! :) Lite kallare är det dock ute.

Mitt hår växer för övrigt som ogräs nu när jag är gravid. (Jag klagar inte). :) Gjorde förresten slingor i lördags som ni kanske ser på bilden. :)

Jag har så mycket jag egentligen vill skriva. Många saker som oroar mig. Men jag vet inte hur jag ska göra med det. Menmen. Nu har jag inget vettigt att skriva så jag bara babblar på så det är väl bäst att avsluta så här!

Kommentarer
Postat av: Erika

Fint med lite ljusa slingor nu när det börjar bli vår! :)

2012-03-05 @ 18:25:32
Postat av: anna

Prata med någon om vad som oroar dig. Finns här om du vill. Kram

2012-03-05 @ 18:30:20
Postat av: Sara

Och alla grejer som jag vill ha finns i norrbotten, typ. :P



Nä det är väl inte svårt, men man får vara noggrann och utförlig i sin beskrivning.

Postat av: mamma

fina slingor Sara du passar i den färgen.Jag finns om du vill prata.

2012-03-06 @ 19:09:27
Postat av: Carro

Håret var det första jag la märke till på kortet. Tyckte att det hade blivit så långt. Du verkar må bra. Skönt! <3

2012-03-06 @ 19:51:25
URL: http://lalesfru.blogg.se/
Postat av: Karin

Min syster skulle gilla dig på den här bilden ;)

2012-03-06 @ 23:42:15
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: emma nordh

åå vad fint ditt hår var på bilden Sara!

2012-03-11 @ 19:39:32
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback