Barnvagn -check

Yey! Jag har hittat en barnvagn! Fast inte den jag tänkt mig. Men tack vare min fina kusin så hittade jag denna. Hon fick mig att inse att en annan barnvagn var bättre än den jag tänkt mig. Hade snöat in mig på Emmaljungas citycross, men sedan började vi kolla för och nackdelar mot för hennes som hon har (brio happy), och den verkar mycket bättre och mer stilren och går att få tag i till bättre pris dessutom OCH nyare modell. Denna är bara ett år och fyra månader gammal... Dock i Örebro. Men tur att jag har Carro just där då. :) Får ju dock vänta ett tag med att få upp den, men det gör ju inget. Vi ska ju ändå vänta 20 veckor till förhoppningsvis. Halvvägs nu ju by the way! Skönt att ha en sak ur världen även om det inte var någon panik än att skaffa vagn så är det bra med en grej mindre att beta av. Och så är det ju så kul att köpa saker till barnet så det är kul att kunna "sprala" ut det lite så man har något att se fram emot jämt :) Det finns så himla mycket fina och bra grejer och kläder att köpa begagnat! Jag är glad jag inte är en sådan som MÅSTE ha nya bara för att och sådär. Och att ärva grejer är ju det bästa. :) Kommer dock inte kunna ärva allt för mycket, men en hel del grejer som Ville inte kommer behöva sedan kommer vi få låna. :)

Men nu längtar jag till vi får hem vår barnvagn. :)

Kommentarer
Postat av: emma

Gud vad härligt o ha den färdig! Själv ska vi ha en emmaljunga citycross. Syrran har ju haft 3 (!!) olika barnvagnar innan hon tillslut hittade citycrossen som hon e supernöjd med (o jag med som haft hand om hennes barn) men finns ju sååå mkt olika.. blir helt galen av marknadsutbudet så därför kändes de skönt o ha syrran o fråga ut=) Fast vi ska ju köpa ny så vi ska in på barnens hus om ett par veckor o beställa=) Måste ju bara bestämma vilken färg man ska ha=)

Postat av: emma

ja herregud de flesta barnvagnar e ju superfina idag=) inte som o välja mellan pest eller kolera direkt;) Vad fick ni betala för eran?

Ja asics e ju sååå grymma. Du kan ju prova mina om du vill (storlek o så) skiljer sig konstigt nog lite.. diffar 1/2 storlek på skorna från USA jämfört med sverige! Ja man kan beställa de mesta från USA, de e superbra. vet man bara storlek o dyl så kan man tjäna rätt mkt pengar!;)

2012-03-14 @ 10:50:41
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback