På väg till Åre!! :D


Kolla vad jag hittade. En av de första nätterna med Izzy. Åh, jag kan sakna tiden då hon var sådär liten. <3

Nu när ni läser detta är vi på väg till Åre!

Googlade lite bilder därifrån som kommer här!!







Mmm, härligt ska det bli minsann! Åh bara få åka och ha semester! Jag & grabbarna! Vi har haft kul förr vi ;D haha Det är kul att de vill med fast de ska dras med gravida jag under hela resan. De kanske inte vet vad de har gett sig in på? ;) Ska bli så skönt! Ligga och läsa på kvällarna, må väl och umgås! Ser framemot det! Har längtat så länge nu och nu äntligen blir det av!

Jag lär nog hålla er uppdaterade! :)

Kram & hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt!! :) ha det så himla bra nu! Och shit vilken liten Izzy! :D

Postat av: mamma

jätte fina bilder.Mys på och ta det lugnt i backen.

2012-03-24 @ 07:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback