Suck...


Synd det här med bollbusken... Vet ni vad Henke såg igår? Det är ju en hägg bakom denna buske (vi är osäker på om det är vår eller grannens, men den hänger då ut mycket på våran gård)... Och den har samma ohyra. Så kanske det kommer från den och att vi inte kan göra något åt det? :/ Nu tror jag säkert att grannen skulle kunna gå med på att ta bort den, om det är hans... Men ändå. Något besvärligt... Skulle kunna göra en hel roman av sammamställningarna från snöbollsbuskeinläggen. haha Vet inte om någon är intresserad men... Ajja. Jag ska läsa lite i min trädgårdsbok jag köpte från jultidningarna i vintras. Se om jag blir nå klokare!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hägg är känd för att dom får löss.Du har nog orsaken där.Gör du en roman,jag är intresserad.

2012-06-30 @ 07:22:19
Postat av: Lena

Det kan vara häggspinnmal, det har varit nu i några år som har angripit häggen. Vi har det i våran hägg.

2012-06-30 @ 13:23:44
Postat av: mari-ann

Oj vad synd på den fina busken,hade så hoppats att den skulle vara lika fin som första året.

2012-06-30 @ 16:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback