Stockholmstrippen





Ett litet kollage med bilder från mobilen! Tog inte så jättemånga bilder, men har några i min lilla kamera jag hade med också! (Mest på mamma) Finns 2 bilder på mig. haha

Vilken toppenresa det varit med mamma! Det hela började dagen innan Sthlm då mamma kom hit för att hjälpa mig lite ute i trädgården och så gjorde vi lite ärenden tillsammans. På lill-Ica "träffade" vi självaste Micke Renberg. haha Jag såg honom inte ens fast vi stod och kollade i mjölk-kylen samtidigt. Mamma bara "SÅÅÅÅÅG du vem det vaaaar". haha Så jag fick gå en extra runda med mamma. När vi går hemåt från Ica så säger mamma "fan, jag skulle ha bett om en autograf". haha Hon är allt bra söt min mor. Jag själv var glad att hon inte gjorde det för då hade jag skämts lite. ;)

Sedan bjöd vi även Anna på jordgubbspaj som vi bakade på förmiddagen och så for vi ut och åt på tre kronor alla tre. :) Mycket trevligt!

Själva Sthlms vistelsen var mycket trevlig! Vi åkte fel med tunnelbanan två gånger (och vi gjorde exakt samma fel båda gångerna) haha Men sedan lärde vi oss! Och så råkade jag vara lite för självsäker i gamla stan. Jag trodde jag hittade därifrån till Drottninggatan men tji fick jag. Det blev en extra promenad på ungefär 7 km! haha Annars har vi shoppat en massa, varit å hälsat på Sassa i hennes nya, fina lägenhet! (Sjukt snyggt hade hon det)! Och så åt vi middag på Hötorget med finaste Anna-Maria. Och så har vi även hunnit slappa på hotellet, ätit jordgubbar i en park och bara varit! Och så har vi sett lite kändisar också! Tänker bara på Erika när jag är med om detta. haha :) Vi såg en av tanterna från "Borås superstars", hon den där jättegoa som jämt är glad och som tog ett gulligt släktfoto hos fotografen där i något av programmen från början... Hon måste ha åkt med flyget till Sthlm från Luleå för vi tog väskorna samtidigt iaf. Först tänkte jag det var någon tant som jag jobbat hos, för jag kände ju igen henne så mycket. Sedan när jag såg att hon aldrig slutade le, då klickade det! ;) Sedan såg mamma statsministern som tog över efter Olof Palme (Jag såg inte honom och vet inte vem denna statsminister heter ens) :P Och så åkte Peter Harrysson med samma plan som oss hem. haha Ifall intresseklubben antecknar. (Det är ju värt att skriva bara för Erikas skull) :)

Men påminn mig om jag får för mig att resa någonstans i vecka graviditetsvecka 32 någon mer gång. Det var en aning besvärligt ändå och ganska jobbigt att gå så mycket. Men det gick ju! :) Och det är ju tur att vi kunde vila emellanåt och ta det i relativt lugnt tempo allt vi gjorde.

Nu har jag duschat med mitt nya, goa schampo och håller på att packa upp och ha mig! Nu ska jag njuta av att ha min älskade hemma och bara ligga och krama om honom hela natten, för som jag saknat honom! <3 Och njuta av att ligga i vår mjuka säng. Jag kunde inte ligga på någon sida på hotellet, efter 10 minuter värkte det och gjorde ont. Inte bara för att jag är gravid, utan för att sängen var hård. Mamma hade samma bekymmer! Oj så skönt jag ska sova inatt! :D


Kommentarer
Postat av: anna

Låter som en fin Stolckholmsresa. Tänkte bara nämna så att alla vet, det var Sara och hennes mor som bköd mig på pajen. Inte tvärtom ;)

2012-06-14 @ 22:03:56
Postat av: emma

låter som en mkt härlig tripp!!! Jag avundas dig verkligen som kan gå en omväg på 7(!!) km!! Jag hade nog legat på sjukhus om jag försökt mig på nått sånt=) Får vara glad om jag fixar 1 km just nu=)

Usch, de där med sängar e viktigt.. gör så jäkla ont och ligga i en för hård eller felaktig säng!!

Postat av: mamma

Tack för den fina vistelsen vi får göra om den då sessan är några månader.

2012-06-15 @ 07:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback