Mer funderingar :)


Den här bilden ska jag förstora på Izzy. Det sega är att jag just skickat in ett lass med bilder (mest förstoringar), och jag tror att denna bild blev den minsta storleken och aningens för mörk. Var tvungen ljusa upp den lite... Ajja. Söt är hon iaf!

Har funderat ännu mer sedan igår. Var tvungen skriva ner i min lilla bok lite tankar jag har. Det känns alltid skönt att få det nedskrivet. Då känns det som att man kan lämna det bakom sig på ett annat sätt. Men vissa tankar skrev jag ned för att jag vill minnas hur det kändes just nu. Har kommit lite speciella och bra tankar angående bebis som jag ville skriva ner. Och hur det redan har förändras en massa. Både bra grejer och mindre bra. (Absolut inget dåligt som har med bebis att göra utan andra grejer) ;P

Hela livet förändras faktiskt nu. Eller håller på att förändras, och har. Mitt synsätt har på många sätt förändras också. Jag hoppas ni gillar den förändringen. Jag gillar den. Den är mer positiv, och med en inställning som att inget problem är för stort för att lösas. Små irritationsmoment orkar jag inte tänka på, det spelar ingen roll. Livet är så mycket mer än att oroa sig över småsaker. Så länge jag själv vet var jag står så klarar jag mig. Det är också en förändring. Jag litar så mycket mer på min egen känsla och vad som känns rätt för just mig. Jag utgår från mitt eget hjärta och handlar efter det. Och styrker mig i det. Ibland finns det tillfällen i livet då allt inte går som man tänkt sig, och det kan komma människor i vägen som på något sätt hindrar oss. Men så länge jag vet själv var jag står och att jag gör rätt så spelar det ingen roll. Då litar jag på min inre känsla. Vissa av er kanske har märkt av denna förändring, andra kanske inte. (Jag vet ju av kommentaren på förra inlägget att det finns de som märkt skillnad) Och förmodligen så har ni som känner mig väl märkt av detta. Och jag hoppas innerligt att det bara är positivt & att jag fortfarande är samma gamla vän för er. <3 (Om möjligt bättre förstås, jag hoppas bara att det inte är sämre) ;)

Men det är väl så att man mognas under en graviditet (och så även jag antar jag) och man får andra synsätt och reflekterar och prioriterar annorlunda. Saker som var viktiga förr kanske inte blir lika vikta nu. Sedan kan ju saker vara viktiga nu men inte sedan då barnet har kommit till världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback