Fullt upp!

Ja nu var det ett tag sedan. Det har varit fullt upp men ändå inte. Jag har inte ens slagit på datorn på flera, flera dagar. Fast det blir ju lite så då man kan kolla det mesta med mobilen nu för tiden ;) Men vi har haft fullt upp med dräneringen (nu är det dock igengrävt igen), men mycket jobb återstår ändå. Och mycket som vi inte kan göra förrän nästa år...
 
Men vi har även hunnit "bada" i Hammenviken en av de där superfina dagarna vi hade i förra veckan. Jag doppade bara benen från bryggan dock och agerade fotograf! haha Sedan har det varit många andra fina dagar då jag träffat någon kompis, varit med mamma, varit på kräftskiva, barnafödelse - lilla Amanda har nu kommit till världen! Grattis Emma & Nicklas än en gång! Så underbart söt tös! Kan ju säga att man längtar ännu mer nu efter vår egen lilla bebis! <3

Sedan har Sara Nilsson fyllt 30 och det firade med lite festligheter med hennes släkt och vänner. Mycket trevligt! Alldeles lagom lugn tillställning enligt mitt tycke! Det var perfekt! :) Ungefär så skulle jag nog själv kunna se att min 30 års dag skulle kunna firas i framtiden. ;)

Och idag har min fina mamma fyllt år. Nu är hon hela 53 år!  ;) Imorgon blir det nog en fisketur framåt kvällen och annars blir det nog mest att städa och dona på i huset som har legat lite i bakgrunden under all dränering...

Bjussar på lite bilder från kaoset vi haft här! Jag tror inte man förstår hur KAOS det varit om man inte varit här och sett...
 

Innan det var grävt under altanen...
 
 

Tjejer kan också! Det var efter denna arbetsdag som vi åkte och badade. Jag var också svettig fast jag satt på en stol och agerade arbetsledare bara på toppen av en sandhög ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

kaoset kan man lugnt säga ,flera meter djup vallgrav.man var nästan rädd att gå nära.Men tur att du serverade mat varje dag till arbetarna +fika.

2012-07-23 @ 07:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback