"Förrigår" i bilder

 
 


Underbar dag! Riktig härlig sommarvärme. Minigolf med Anna & Jesper. Jag förlorade! :) haha Jag ledde (säger man så??) hela tiden, fram till sista hålet då jag inte alls fick in den. :P Men Anna förtjänade att vinna, hon gjorde massor med hole in ones. :) Sedan glassade vi i solen (bokstavligen) och låg på stranden å tjattrade några timmar! Sedan åkte jag hem och så gjorde älsklingen middag (grillad kycklingfilé) som vi avnjöt på altanen. (Sista middagen på altanen innan rivningen). Sedan blev det disc-golf. Jag har trott det har varit ganska tråkigt, men det var kul. Även om vi inte var så duktiga och vi tjejer (jag å Anna) hade inte så megastor chans då vi är svagare i våra kastararmar, så blev vi allihopa bättre å bättre ju mer vi kastade. (Och såååå mycket efter låg vi nog inte)  Så nu har vi beställt egna discar jag & H då det är lite jobbigt att låna sinsemellan och kasta tillbaka mellan varandra. Så det blir att testa det fler gånger! En jättekul dag! Så tack Anna & Jesper för initiativet till havsbadet och tack Jim för initiativet till discgolfen! :) Mycket skoj!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser mysigt ut på stranden.Ni vinner nästa gång.

2012-07-12 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback