Bloggen fyller 7 år idag!

Haha. Detta är tidsinställt, skulle nog aldrig komma ihåg det annars. Men idag fyller min blogg 7 år! :P Det firas med den första bilden som finns i arkivet bortsett från en random bild på ett öga. haha :P Jag och min fina Sassa. Där var vi unga minsann! Fast vi inte träffas så ofta så tycker jag vi har en fin relation till och med varandra. Jag älskar dig vännen! Det känns alltid som igår när vi väl träffas och det gillar jag. :) Tänk att vi lärde känna varandra! :) Och en annan sak. Hade jag inte lärt känna Sassa, så hade jag förmodligen aldrig lärt känna Anna heller... (Eftersom första gången jag träffade Anna var på Allsång på skansen då hon satt och väntade med Sassa och jag kom senare eftersom jag hade en bra bit att åka) :P

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis bloggen! ;)

Svar: haha ;p
Sara

Postat av: anna

Lilla Sara! Och säger som Karin, grattis bloggen ;) Vad tider går fort! :)

2012-09-18 @ 16:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback