Ofrivilligt ledig




Dessa bilder är från Anjuna :) Där vi var på marknad! :)

Jag blev ofrivilligt ledig idag... Vaknade halv sex och då var Henke också vaken. Har nog tagit igen timmarna nu men oj vad jag skulle vilja sova middag nu ;) Men jag steg upp först halv sju :)

Jag vill bara jobba nu ju! Men något positivt förde ledigheten med sig... Karin kom hit på spontanbesök innan hon åkte tillbaka till Umeå. Det var trevligt att surra lite och dricka varm choklad och pepparkakor :) Tack för det vännen! :)

Får se hur resten av dagen ser ut... Nicklas & Sandra kommer kanske förbi sen :) Kul med besök! :) Sedan om jag får lite jobb i veckan så kan jag ju iaf få tid och energi (kanske) till att uppdatera er mer om Indien resan :)

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Har längtat efter denna rätt under resan. haha Kyckling och ris med currysås! Haha, fast det finns liknande där så fanns det inte den goda currysmaken som jag gillar. Så nu ska jag frossa med detta till både lunch och middag tänkte jag ;)

Dags och hänga tvätt och starta en ny maskin. (Herregud vad tvätt det blir efter en sådan här resa)

Puss å hej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att maten smakade bra.Tur att du blev ledig så du får ta igen lite sömn efter resan.

2012-01-03 @ 05:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback