Gott nytt år!



Jag tänkte försöka mig på en lite kortare variant av en årssammanfattning. Men jag är sååå trött så jag orkar inte. Har nyss sovit en timme eller två i soffan. :P Sviterna efter Indien antar jag... Ska lägga mig i sängen senast 21 och jag tog på mig pyamasen klockan 17 haha! Jag har en ny jätteskön pyamas som jag fick av mamma och pappa i julklapp. :) Kanske återkommer senare i januari med den nämnda sammanfattningen isf...



Vi hade iaf en bra nyårsafton. Jag blev nykter eftersom min mage krånglat en hel del i Indien och även när jag kom hem (men nu är den bra) :) Plus tröttheten efter få timmars sömn på planet hem. Och så var det skönt att komma fara hem när vi ville eftersom festen var i Öjebyn hos Stefan och Ida. Det var iaf jättekul! Vi skickade upp sådana här rislampor istället för fyverkier, vilket jag tycker är ett bra alternativ. Slipper skrämma hundar och det är ju billigare och miljövänligare. :) Dessutom tycker jag det var en väldigt mysig grej att göra! Våra två som vi släppte vid tolvslaget såg ut att följas med hela tiden. <3

2011 har varit ett toppenår. Den bästa vintern och sommaren på länge. :) 2012 kommer bli ännu bättre! Gott nytt år allesammans och hoppas det nya året kommer bli superbra för alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är så kloka.Tänk om alla tänkte som ni då behöver inte hundarna ta lugnande medel.Fin raket.

2012-01-06 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback