Värsta vårvädret <3


Åh ännu finare väder blev det idag <3 Solen var framme ända till den gick ner. haha Bara så synd att jag inte kan gå en promenad. Testade gå en liiiten igår men det blev verkligen värre på en gång då. :/ Men när älsklingen kom hem från sin helg i stugan å Kåbban med grabbarna så skottade han fram en "snösoffa" och så tog vi locket på vår klotgrill och gjorde en egen liten brasa. Vi hade ingen tändvätska och ingen ved. Så gissa hur vi löste det? Vi tog kol + stearin :P haha Det var supermysigt! Och så grillade vi korv och pinnbröd! Livet på en pinne som jag så fint uttryckte det! haha Vi har bara myst hela dagen och så kommer kvällen att fortsätta också!

Igår kväll hade jag även en mysig tjejkväll med Sara och Anna!  :) Vi köpte snacks, köpte hem pizza och såg tjejfilmer på tv och bara pratade. Som en riktig mysig tjejkväll ska vara!

Nu är det snart dags för vårt söndagsmys innan det är måndag igen och Henkeypankey åker iväg igen. :( Men nästa helg ska vi båda banne mig vara hemma! :) Kanske jag får jobb, men det är det enda som kan hindra oss! Vi har gjort planer för torsdag iaf när han kommer hem! :) Myyyys! <3

Nej nu är det dags att avrunda. Men jag kan glädja några (iaf Carro som erfterlyst detta), att H fotat en s.k. "magbild" idag. Vecka 14+5. Snart blir det ju, som vi räknar i veckor, vecka 16! (Det förstår jag inte dock. Jag sa alltid från början innan jag visste så sa jag 14 om jag var 14+ nånting. Men då säger man tydligen 15! Så snart vecka 16 alltså!Shit, det närmar sig ju halvtid ändå snart! Imorgon ska jag försöka komma ihåg att ringa och boka en tid för ultraljudet! <3 Så det kommer väl upp här någon dag lite mer om det! Som sagt så blir det inte så många sådana bilder, men nu syns det ju faktiskt lite på magen. Vissa har ju sett det länge, men den är ju fortfarande ganska liten. ;) Ajja, mer om det någon annan dag!

Iaf, en toppenhelg börjar nå sitt slut!

(och kom ihåg ni som kanske inte skrollar ner och läser, hojta till om ni vill fortsätta läsa med det nya lösenordet)


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken mysig dag ni verkar haft! :)

2012-02-12 @ 20:06:51
Postat av: mamma

Ja ni löser allt,ni har det så mysigt.

2012-02-13 @ 07:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback